onsdag 19 augusti 2009

Syn undersökning



Ja nu är det äntligen klart, var in till stan idag och gjorde syn undersökning för linser. På tisdag nästa vecka ska jag in och hämta dom. Då ska jag få lära mej att både sätta in och ta ut dom. Skulle först ha endagslinser, men eftersom jag helst vill ha dom så mycket som möjligt så blev det billigare att ta månadslinser. Ja äntligen kom man till skott har ju länge funderat på de men det har aldrig blivit av. Ska bli skönt att slippa ha glasögon jämt.

Igår kväll var jag med min kära kusse ute på en biltur. Hon skulle hämta sin dotter som var hos sin pojkvän. När vi åkte hem så skrämde hon mej så jag höll på att bryta tummen av mej ha hahaha den kussen.....Hon sa något nu mins jag inte vad det var men i samma veva så mötte vi en långtradare, jag var ju bergsäker på att hon menade den, ja att den var på väg mot vår körbana. Men det var det ju inte utan det var bilen som kom från en sidoväg som hon hojtade för.. Ja ni vad hjärnan är snabb att tänka då för jag trodde ju på långtradaren ja ha ha kan inte annat än att skratta åt det hela. Då jädrar är hjärnan snabb att tänka minsann mot annars då är den då så seg och långsam ha ha ha. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHA, ja ett gott skratt förlänger livet hahaha.

Ja de blir konstigt att se dig utan glasögon.
kram kram kussen