lördag 22 augusti 2009

DOP


Ja idag var vi bjudna till dop. Våra vänner som vi umgås rätt mycket med, det var deras dotter som hade dop för sin lilla tjej som fick namnet Ester. Mmm va go hon var. Jag har broderat en födelsevepa med hennes namn, längd, vikt och datum när hon föddes. Jag har broderat samma motiv till deras andra dotter som nu blir tre i november. Hon har gjort en helt fantastisk tårta, en marsipan tårta som hon sen dekorerat med rosor och så en liten bebis och allt har hon gjort själv. Har tårtan på mobilen så när jag får hjälp med att föra över det till datorn så ska jag lägga ut några bilder. I morron så ska vi till Sunne och hälsa på. Vår dotter har sina svärföräldrar där så vi ska åka ner med lite saker ja ja lite å lite, det är hela släpkärran och bilen full, ja ett riktigt tattarlass ha ha....Tjillevippen nu ska jag krypa till kojs...

Inga kommentarer: