söndag 16 augusti 2009


Phu nu är det slut på den här helgen. Den har varit intensiv kan jag lova. Min pappa har haft auktion och jag och flickorna har stått för korv och fika, så på fredag bakade jag bullar och sockerkakor som vi skulle ha på lördag. Så på lördag kväll så var jag helt slut, lika så idag. Men som sagt nu är det över. I morron ska vi köra upp vår dotter till skolan för nu börjar den igen. Tänk nu går hon sista året, tyckte inte det var länge sen hon började gymnasiet och nu går hon sista året. Inte klokt vad tiden går undan. Nej ni mina vänner nu ska jag krypa till sängs så jag kan känna mej lite ut vilad i morron när jobbet börjar på nytt. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Ja vad stora flickorna blivit, din minsta börja sista året nu ja de är som du säger undra på att man är trött. Är de du och gubben som ska skjutsa upp henne, annars följer jag gärna med. Vi hade ju så mysigt på våra resor till falun, ja tänk att de är två år sen.. ja hoppas att du inte var allt för slut nu när du började jobba efter en intensiv helg... kram kram kussen