onsdag 12 augusti 2009

Lat


ja nu är det bara ren slöhet som jag inte har varit ute och uppdaterat min blogg. Men jag börjar få in snittsen med att promenera med mina MBT skor. Så nu snubblar jag inte på näsan så ofta som i början ha ha.. PHU ja kan man säga med stora ord. Håller inte min gamle far kommit till skott med att ha en auktion på alla sina grejer. Gissa om han har grejer???????masssssor. Har plockat med alla hans prylar så jag är helt slut i kroppen, det känns kan jag lova.. och så ska man jobba också och bara är ju ett för sej själv. På lördag klockan 09,00 är det visning på alla saker och sen klockan 10,00 börjar auktionen. Jag och flickorna ska stå med kaffe och korv och gubben ska ta betalt när någon köpt sin sak och vår son ska hjälpa till med att bära fram sakerna.
Är nu inne på min andra vecka och det är som att fått börja om från början. Det är ju "bara" två timmar men för mej är det som att jobba åtta. Är man inte frisk så är man inte. Det kanske låter ynkligt för andra att man inte orkar med mera än två timmar. Men de som inte förstår kan ju få min kropp med min värk och ett huvud som inte hänger alla gånger. Men inte vill dom byta men då ska dom heller inte snacka en massa skit som dom inte förstår. Tjolahopp

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej svejs.
Hoppas att de gick bra för dig i helgen när du hjälpte pappa din.

Ja låt folk vara aviga för dom vill bara snacka skit för inte skull dom byt heller. För vem vill ha ont jämt lite pengar mm.

Kram kussen