tisdag 7 juli 2009


Phu jag stickar och stickar tror aldrig tröjan blir klar. Håller på med en tröja till mej själv men jag vet inte riktigt om den blir så som jag tänkt mej. Men skit samma... Och det regnar idag också det har det gjort lite till och från hela dagen. Min dotter som ännu bor hemma har loppis och det går bra ser det då ut som. Tänk var mycket bråte man ändå har som man inte har någon användning för. Ska nog börja sanera lite här hemma. Skänka kläder till bättre behövande man har då en del som hänger i garderoben som blivit för smått...hur nu dä kan ha gått till....vad ska man ha dä till. Ja det finns nog ett och annat också som man inte använder som man kan göra sej av med. Det där med bra att ha kommer ju aldrig till någon användning ändå, så varför ska dä ligga och ta en massa plats. Nej bort med skiten... Tjillevippen

3 kommentarer:

lurigopalia sa...

Du undrade hur jag bor nu har jag gjort ett litet inslag bara för dig..Jag bor gratis det enda jag betalar är gas till spisen det blir en två hundra var tredje månad ungefär. Olja och el betalar jag inte.Så gas och 25 euro för internet i månaden är mina enda räkningar det är så skönt.Så min lön cirka elvatusen de går bara till mig. Och destutom får jag fjorton månadslöner på ett år . vid jul och i slutet av maj får man de extra lönerna. Men det går åt en då, till att resa till Sverige och att leva här..Men jag behöver inte snåla

lurigopalia sa...

sen jag kom hit har jag köpt dator,fyra cyklar en ny och tre begagnade,en del möbler och elelement och fläktar. elelementen är bra på vintern blir kyligt i stenhus även om det finns vanliga element. sen nu har jag fläktar som går i alla rummen för det är varmt.Och sen har det blivit en del presenter till mina bortskämda syskonbarn..Jag är duktig att spändera pengar..kan man inte få någon sorts pris för det?

Anonym sa...

Ja jävla kläder att krympa i gaderoben hahahahha..
ja vad ska man med alltting egentligen.
kram kram Kicki