fredag 10 juli 2009

Garderob städning


Ja ni mina vänner nu jädrar har jag städat i mina garderober. Så nu är det så tomt på hyllorna, har bara kläder kvar som jag använder allt annat har jag plockat undan och lagt i sop påsar. Hm... kanske inte allt det var en del jag bara inte kunde slänga ha ha. Kan ni tänka jag fick undan 13 påsar inte klokt egentligen, vad man sparar på. Allt det här i fall att de ligger nu i påsar. Ska ta med mej dom när jag ska in till stan och skänka dom till bättre behövande. Men jag får nog åka in innan jag börjar ångra mej för om " i fall att" dyker upp ha ha.. Nu har jag haft semester en hel vecka och det har då regnat precis varenda dag. Igår var det inte att tänka på att gå ut och gå. Var ut här om dagen en liten runda och det var då tur dä för jisses hur det kan bli ibland. Ja det som hände kan jag inte skriva om här men lite fantasi får ni ha. Jag fick magknip sen får ni tänka själva vad som hände ha ha. Var ut till min kusse igår eftermiddag och fikade och som vanligt så var det trevligt och vi pratade om allt möjligt så jag var där ett par timmar. Min dotter ringde väl och undrade när jag skulle komma hem, för hon behövde bilen. Tänk ändå vilken snäll mamma jag är egentligen som lånar ut min bil. Fast man inte är värd skiten under skorna ibland. Tjiilvippen pst..glömde ju nu har jag fått ordning på min sida på datorn tänk vad man kan. ha ha fast jag hade ju hjälp av min bror via telefonen....

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

jag bor två mil från venedig i en liten by som heter Quarto D Altino. Det är i nordöstra italien

Anonym sa...

ja du är en snäll mamma men de har inte ungarna fattat än hahaha..Ja skynda och släng kläderna för snart ligger dom på hyllan igen hahah. kram kussen.
ja tack för en trevlig fikastund