måndag 6 juli 2009

Semester


ja nu har regnperioden börjat. Kallt är det också bara 12 grader varmt ute brrrr... Men inget ont som har något gott mä sej som det kallas. Så igår fick jag allt golven torkade så det känns skönt. Man har ju inte orkat städa när det varit så varmt. Man har ju svettas bara man tänkt på att städa eller damsuga.
Inte vet jag vad det har blivit för fel,jag kommer inte ut på datorn från min sida så jag får vara på gubbens. Det går väl dä mä men bara så tråkigt för jag kommer inte åt vissa saker här i från hans. Har ju en kompis som är utomlands och jobbar och henne kan jag ju inte nå. Så jag får hoppas hon läser nu så hon vet. Jag ska bli med min kusin in till stan om några timmar. Jag har väl inte så mycket annat att göra så dä kvittar väl vad jag gör. Har ju min första semester dag idag dä har jag nästan glömt bort ha ha. Jag var in till stan igår och hämtade min dotter och hennes kompis dom har varit till Västerås över helgen. Passade på att handla då men nog märks det att man handlar en söndag speciellt på bröd för dä var hela 5 dagar gammalt på ica så jag köpte då inget inte fasen ska jag betala fullt pris på gammalt bröd. Tjillevippen

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

Brr det var kallt..Hoppas du kommer på vad det är för fel. det kan vara någon liten detalj bara..kram du behöver bara klicka på namnet på kommentaren kommer du till min blogg..

Anonym sa...

Ja kussen tack för trevligt sällskap puss puss.
Ja dessa jä.. datorer de är bra när de fungerar men jobbigt när de krånglar.kram kram kussen i skogen