måndag 8 juni 2009

PHU



Så här känner jag mej just nu. Har varit i stan på möte om jobbet. Jobbade först fram till kl 12,00 sen åkte jag direkt. Det går bra på jobbet så nu ska jag fortsätta på min 25% fram till den sista augusti. Phu vad jag blir trött efter sådana här dagar när man ska i väg, i morron ska jag in på röntgen för ryggen så det blir en lång dag i morron också. Men det ska bli skönt i alla fall att få reda på om det är något fel, ja fel och fel något är det ju för annars så skulle man inte ha ont. Tur ungarna är stora så dom fixade med maten tills jag kom hem, dom hade gjort tacos och det är ju gött mmm... Nej nu ska jag lägga mej och vila en liten stund känner att jag måste det. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Ja man blir trött av att de blir långa dagar när man ska iväg efter jobbet,man får betala dyrt med kroppen. Kram kram kussen