torsdag 11 juni 2009

FELIX DOP





















Dopet börjar med att prästen (Håkan) talar om dopet. På andra bilden är det Amy(gudmor) Mamma Anna Och Pappa Mats som har Felix på armen. Här får Felix sitt namn (Felix oliver Winsent. (han ficke ett fjärde namn men det minns jag inte). Och en nöjd storebror Elias som gillar att vara på foto. Efter dopet var det kaffe med fika i församlingshemmet med presentöppning. Dom sista bilderna är min dotter Jenny med pojkvänen Daniel och så min son Håkan. Det här var alla bilder som blev fotade som det går att titta på.











2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kussen
Ja alltid kul med dop, ja gulliga ungar.. Hoppas du hade de bra
kram kram Kussen

lurigopalia sa...

vad roligt att se bilder jag ser tydliga likheter med dig och mats i småpojkarna. Jag minns ju Mats mer när han var i den storleken som hans barn är nu, och han såg ju ut så där. En riktig busunge var han minns jag.Hoppas ni har det bra och det kommer lite sommarvärme till er snart..skött om dig..