tisdag 16 juni 2009



fy ja, i morse kände jag mej så här. Men det är ju självförvållat. Var på fest igår och det blev väl kanske några glas för mycket och en och annan sup. Vi var ett gäng från min arbetsplats som var och av tackade en som slutar och som tar pension. Det var jätte trevligt vi spelade kubb så man höll på att frysa ihjäl för inte var det då varmt. Sen kastade vi pil och det är då något som jag aldrig gör annars och kan ni tänka jag blev tvåa hur nu det gick till ha ha. Så jag var hemma runt kl 01,00 men tur man börjar vid halv 11 så man fick sova lite. Har lite svårt att sova när jag druckit men, men det är smällar man får ta. Måste vara något fel idag, för solen skiner men någon värme kommer den då inte med för det blåser kallt. Ja man börjar ju undra var sommaren är...... Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du´undrar vad sommaren är, detta är den SVENSKA SOMMAREN hahhhahahah har du glömt de.
Kram kussen