torsdag 18 juni 2009

Regn

Ja då var det dags igen då med regnandet. Bläääää....va jag tycker då är träligt. När ska vi få vår sommar? Man kan ju undra, klart man blir bitter när det bara regnar...vem orkar hålla humöret på topp!!!!! Idag när jag kom till jobbet så fanns där inga barn..!!..det var tomt. Bara städerskan och en personal som inte har med"dagis" att göra. Ja då var dom på Fritids alla barn för där dansade dom kring midsommarstången och sen skulle dom äta i skolans matsal. Tur dom talar om så man vet... Men jag städade ute i förrådet det han jag inte med nu i början av veckan när det också var tomt på barn. Så nu har jag städat in mej i köket ha ha.. Senare när gubben kommer hem så ska vi åka till stan och handla..phu..skulle tro det är fullt med folk ute. Ska köpa blommor både till här hemma och till graven där våra älskade änglabarn ligger.. Igår när jag kom hem så putsade jag fönstren i köket och bytte gardiner..har väl egentligen inte behövt. Tjingeling

Inga kommentarer: