söndag 7 juni 2009

Dop



Idag ska min bror döpa deras minsta son. Det har inte blivit av förrän nu. Felix heter den lille goa killen han är 16 mån och hur go som hellst. Vi ska vara i kyrkan kl 16,00 så vår äldsta dotter och kille är hemma lika så min mamma (mormor, farmor). När vår dotter kom hem igår så hadde hon med sej en jordgubbstårta som hon bakat, hon är väldigt mycket för att baka så hon brukar allt ha med sej gosaker när hon kommer hem. Om inte så börjar hon baka när hon kommer hem. Körde vår minsta dotter och några kompisar på crusing igår, men rätt som det var så ville hon hem så det var bara att åka och hämta hem henne. Och snäll som stora syster är så hämtade hon henne "räddningspatrullen" som dom sa.
Det blev väl lite för mycket av det goda.
Drömmer om brännvin
Drömmer om gin
Vakna på morgonen
Full som ett svin
Kliver ur sängen
Ramlar omkull
Hur fan kunde jag
Bli så jävla full.

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

skulle vara roligt att se lite dopbilder. Jag firade 49 idag..otroligt hur gick det till.Hela släkten var i ulriksberg och hadde kalas de ringde. Jag firade med glass och öring jag fick av chefen..ciao

Anonym sa...

Ja ungar hahah men tur hon har en snäll storasyster..

kram kram kussen