torsdag 4 juni 2009



Ja nu har regnperioden börjat igen. Tänk ändå vad varmt och skönt det var om söndag. Då satt vi ute och åt middag. Och nu får man sitta inne och ska man ut så får man allt klä på sej så man inte fryser. I tisdags så var jag till Borlänge och lämnade igen ett par skor som jag har haft hemma på prov. I fredags så var vi till Borlänge och jag skulle prova MBT skor, jag fick prova ett par sandaler och jag ni hade jag inte ont i ryggen före så fick jag då ännu mera ont av dom. Men jag frågade när jag lämnade in dom och det kunde ta upp till tre veckor innan kroppen vänjer sej. Men jag provade ett par" jogginskor" i stället för det ger mera stabilitet och dom var hur sköna som helst kände inte något när jag hade dom och gick runt med. Så ett par sådana blir det och jag hoppas jag får hjälp till dom för dom var är inte billiga. Ha ha ringde jag inte och väckte min kusse, skulle höra om hon ville följa med är ju så tråkigt att åka ensam. Så hon var med och som vanligt så hade vi trevligt. Det har vi jämt när vi är ute, tur jag har henne för hon är då så snäll så. Fast hon fick ju lite bråttom upp för jag ringde kvart över 11 och vi skulle åka mellan halv 1-1 när jag hade slutat jobbet. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

hej kussen
ja vi har alltid roligt på våra resor...du är också så snäll.. ja hoppas att du får hjälp till skorna kram kram kusse