lördag 30 maj 2009

Sol



När det äntligen soligt och varmt. I torsdag var jag till frissan och klippte mej och gjorde ljusa slingor i håret. Men jag tycker det blev lite för kort men man vänjer sej väl med tiden. Nu är min dotter hemma med sin pojkvän och vi ska åka till stan och kika på Dollarstore. Igår var vi till Borlänge och jag provade ut MBT skor som jag har hem på lånetid nu några dagar. Ska väl in på tisdag med dom igen och hämta mej nya om det nu fungerar. Vi åkte efter att jag slutat jobbet halv ett och vi var hemma igen vid åtta så det blev en hel dag. Vi hämtade vår andra dotter hos sej och så skulle hon ha sin cykel med hem så det var lite trångt. Jag handlade ju också så det fick knappt plats i bilen. Nej ni nu ska jag kila.. Dollarstore väntar hahaha....Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kussen
Du blev kanonfin i håret du passade jättebra i de... kram kussen