torsdag 28 maj 2009



Ja goa vänner igår var jag och gubben till tandläkaren. Och som vanligt så var allt bra och gubben han klarade sej han också. Efter att vi varit hos tandläkaren så åkte vi och hälsade på han syster. Och där så fick jag smaka på ett vitt jätte gott vin som var smaksatt med honung och gissa om dä var gött. Vi delade på den flaskan jag och gubbens syster. Jag fick med mej hem en flaska med rött sånt gött vin, dä har jag smakat förut och det är också super gött. Så nu blir det till att små smutta på det till helgen. Vår dotter kommer hem till helgen och vi ska baka tunnbröd. Men först så ska vi till stan och gå på Dollarstore för det har dom inte där hon bor. Så det blir en utflykt på lördag och sen hem och baka. PHU nu blir det att gå undan.....Tjingeling

Inga kommentarer: