söndag 24 maj 2009

Veckorna dom går i en rusande fart. Igår var jag min dotter och son på folk race en mil från vår lilla by. Tycker det är roligt att titta på och så är det ju några från byn som man känner igen, så då blir det ju extra roligt. Men inte åker jag land och rike runt för att titta men är det så här nära då kan jag åka och titta. I morron ska jag in till doktorn som jag har på fhv jag har ju gått där nu i 5 år så nu får vi se hur han är i morron. Men hoppas då inte han är lika jävlig som för tre månader sen. Men jag tror jag har lite mera skin på näsan nu. Ja min självkänsla växer och jag vågar ta för mej och säga vad jag tycker när något är fel. Nu har jag börjat slarva med mina promenader men nu måste jag allt försöka hitta inspirationen igen. Sen kan man ju skylla på att det har varit lite för dåligt väder ha ha. Alltid något att skylla på ha ha. Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja lycka till vid doktorn i morgon nu... ja de är bra att du tuffat till dig...kram kram kussen

lurigopalia sa...

På dem bara. Det är träligt om doktorn är sådär. Man behöver ju en som är medkännande och man k'änner förtroende för. Jag har det bra här i värmen i Pastaland.Jag åkte upp i Bergen idag det är svinlande vackert där med frisk luft och alper. Men jag var där för min fölunge Oscar.Nästa helg ska jag äta glass o bada i havet..kram ja föresten skulle det vart roligt om du var här jag har mycket att visa, bara dåligt om ledig tid..