måndag 20 april 2009



Visst finns det änglar, det har vi alla en varsin. Tycker om änglar, fast jag samlar ju inte direkt på dom. Men dom är vackra. phu idag har jag tvättat stora mattor, fasen vad dom var tunga när dom blev blöta. Tunga är dom annars också. Trodde jag skulle häva ihjäl mej när jag kom hem. Att bära dom till övervåningen var väl inget men sen när man skulle häva dom över tork linorna jag har här uppe på balkongen. Tre hängde jag över räcket och dä gick ju bättre men den ena stora mattan trodde jag att jag skulle krokna, men upp kom dom phu. Idag var det lite flera barn på Indianberget som det heter där jag jobbar. Så nu får vi se hur det går. Ringde min terapuet idag, ville ha lite hjälp. Ska föröka se om jag kan få ett par skor mbt heter dom och dom ska visst var jätte bra. I Värmland har dom så att vid sjukgynasten kan skriva ut ett resept och så får man sådana skor. Ja man måste ju natruligtvis få kontakt med någon sko speciallist. Ja man kan ju inte annat än höra sej för. Tjingeling

Inga kommentarer: