tisdag 21 april 2009



Ja det var den här dagen snart över. Har varit med min kusin när hon både kört och hem sin dotter till en kompis en mil här ifrån. Ja tänk vad man får skratta när man är med henne. Ja ni där vilar inga lessam heter haha. Idag var jag och skrev på en ledighetsansökan för vi ska ju åka bort jag och gubben, hans syster och man. Vi ska åka till Tallin vi gjorde samma resa förra året den här tiden, men då låg vi över en natt i Tallin. Men nu blir det bara en tag i Tallin sen åker vi hem igen på kvällen så vi sover på båten. Det jag ser fram i mot är frukosten för man får ju champagne frukost och det är man ju inte van vid precis hahah. Ja hejåhå........ I morron åker jag till min dotter och ligger över en natt. Hon ska skriva för körkortet på torsdag kl halv 9 men hon ska vara där en halvtimme före för fotografering. Så jag ska vänta tills hon är klar om jag hinner måste ju hem till jobbet tjugo i 11 det är en bit att åka. Tjillevippen

Inga kommentarer: