fredag 24 april 2009

Åhå tjejer, åhå tjeeejer




I Onsdags så åkte jag upp till min dotter och sov över där. Hon skrev upp för sitt körkort så hon satt och traglade med det hela kvällen. Vi var och köpte oss en pizza och jisse va det var gött, vet inte när jag åt en pizza sist. Så på torsdag morron vi 07,45 åkte vi till vägverket, hon skulle fota sej först och sen kl 08,30 skulle dom skriva. Men jag han inte vara kvar tills hon skrivit klart, jag måste åka hem så jag han till mitt jobb. Men jissa om hon var glad när hon ringde hon klarade teorin. Så nu har hon halva körkortet sitt kvar. Ja vad konstigt det känns att ha så stora barn. Min äldsta dotter är ute på jakt efter bil så få se när hon hittar någon.

Nu ni mina vänner ska vi ha tjejfest i kväll. Gubben åker bort så då lär råttorna dansa på bordet haha. Jag ska göra en tacopaj så vi får något att tugga på. Tänkte bjuda mina damer på en hot shot det var länge sen jag drack det, har ju en hela galiano på skåpet som stått där länge nu och samlat damm. Har bjudit 5 av mina vänner och så har min kära kusse sin kusin med sej. Nu ska jag duscha så jag hinner det innan jag ska börja så smått med mat och sallad. Tjingeling

Inga kommentarer: