söndag 19 april 2009



Ja precis en sån är jag ho ho. Idag ni så har jag tvättat min pärla både utan på och inne. Ja det spelade ingen roll hur jag än svängde med troll spöt så denna gång gick dä inte ha ha. Så skönt att få hem sin bil så nu kan jag ragga vidare till någon annan stans. Ja man vet aldrig vart det bär. Ska kanske till Falun på onsdag till min dotter men vi får se inget är bestämt ännu. Så åker jag hem på torsdag morron men som sagt vi får se om hon behöver mej och gör hon dä då åker jag ju naturligt vis. Hon är lite nervös för skrivningen hon ska göra till körkortet som hon håller på med. Nu i kväll så körde vi vår andra dotter till Filipstad så hennes pojkvän kom och hämtade upp henne där. Var in till gubbens syster och fikade sen bar det av hemåt igen. Var in till våra vänner och tittade hur det gått med tapetseringen dom håller på med. Dom får det kanon fint när allt är klart. Så där fick vi kvälls fika, alltid gott med fika. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja nu kan du ränna igen när bilen kommit hem..SKÖNT..Ja min bil är tvättad utanpå men inte inuti men men de får bli snart de..
Ja HOHOHO på dig.hahah.
kram kram kussen