fredag 3 april 2009

Vår el?



Nu har jag hittat krokusar i min rabatt en lila och en gul haha. Har varit ute och plockat påskris idag. Men jag har de ute i en kruka, satte fjädrar i det så det blev så vackert så. Törs man hoppas på att det är vår nu. Men det kommer väl såna där snö duttar så än kanske man inte ska ropa hej. Min dotter ringde väl och undrade om jag inte kunde plocka lite påskris åt henne. Hon ville ha lite inne så jag ska sätta några i vatten så det blir små gröna musöron. Hämtade min andra dotter vid bussen i dag. Hon och en kille var och åt pizza sex mil härifrån. Dom var till hennes kusins killes mamma där hon bor och åt pizza, phu vad invecklat det blev hahah. Vet inte riktigt om hon är tillsammans med den här killen, man vet ju inte hur det är, dom är ju bara kompisar heter det visst nu för tiden. hahah Nej nu ska jag släcka ner här och gå och lägga mej. Och invänta en nya dag, få se hur den blir.

Tjillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

hehe jag trodde du skulle skriva om din elräkning vår el som var rubriken, ibland är man bra trög..ciao