torsdag 2 april 2009



ja igår så glömde jag att skriva, vimsiga jag ha ha.Var och klippte mej igår så nu har jag kortat av det långa håret, så nu är det axel långt. Det är faktiskt skönt, nu har jag prövat att ha långt hår så nu vet jag hur dä är. Min kusse var hit på fika en sväng idag. Hon körde sin dotter till frissan vi har här i byn. det går rätt så hyfsat på "jobbet" idag var det mycket disk så det var ett springande hit och dit. Får så ont i veckryggen när man ska gå, stanna, gå osv... Nej nu är klockan mycket så det är bäst att krypa till sängs. Vet inte vad jag fått för ovanor att vara uppe så länge. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är de skönt att vara uppe länge på kvällarna, jag tycker de är underbart......... Har sovit lite middag nu en halvtimme så jag orkar vaara uppe i kväll. när de är lördag i morgon..kram kram kussen