lördag 4 april 2009



Uj vilken nattsuddare jag blivit på sista tiden. Min kusin var hit på fika idag. Hon hade med sej sin son och systers ena grabb. Så roligt när hon kommer på besök. Min väninna och hennes gubbe kom och hade med sej en tårta av något slag så det blev helt plötsligt fullt i köket. Ena stunden sitter man ensam och ena stunden är det fullt av folk, jätte kul. Bakade matbröd nu idag på förmiddagen hade sån energi så jag putsade fönstret i min sons rum också. Ska ta köket i morron, ska väl påska till det lite, ska försöka komma ihåg att gå ut och hämta lite mera påskris. Min yngsta dotter håller på med körkortet sitt och har pluggat hela dagen. Det börjar dra ihop sej för både teoriprov och körning. Ja herre jisses vad fort det går hon fyller snart 18 år.. nej nu ska jag lägga mej brevid gubben så Tjillevippen.

Inga kommentarer: