söndag 29 mars 2009



Vad jag blir sur. Skulle ju sätta in bilder på brudklänningarna, men nu är det så att jag kan inte hahaha. Vet inte hur man ska få bilderna så dom står för jag tog dom så dom blir att ligga när jag sätter in dom. Ja,ja jag får väl be någon av barnen om hjälp sen, nu får det vara, orkar inte krångla mera nu. Tjo hej vad fort den här dagen gått. Min kusin på minde mej igår om att ställa fram klockorna hahah tror ni jag kom ihåg.....nä då det gjorde jag inte. Men jag kom på det när jag vaknade. Städade idag ingen rolig syssla precis men tyvärr behövlig, men nu är det gjort. Ska ta mej i kragen och fortsätta putsa fönster för det blev stiltje på den frånten. Ja herre jisses fick ju se att den 1/4 är ju nu på onsdag och jag som trodde det var nästa vecka. Ska klippa mej då så få se vad det blir för april skämt....Tjillevippen

Inga kommentarer: