måndag 30 mars 2009



Fy för den leé. Förstod jag väl att det skulle sluta så här, det är tacken för att man städar. Ont i huvudet så det knapp går att blinka. vad jag blir less på det här. Länge sen jag kände mej så här nere. Men det går över det brukar det ju göra, det är bara att "bita ihop och härda ut". Var till söta svärmor och hälsade på idag, var till henne på Tupeware för någon vecka sen. Så idag var vi dit och hämtade det vi köpt. Vi var och så till gubbens syster och hälsade på dom bor ju i samma stad. Så är det badet i morron, det känner jag då inte för men nu är det då snart slut, Gud så gött. Min son ska med han skulle titta på något kommer inte ihåg vad det var, (vimmsig jag) skönt att han är med då slipper man åka ensam. nej nu ska jag gå ner och ta mej tabletter igen få se om huvudvärken släpper. Tjillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

Fy tusan huvudvärk är inte kul. Hoppas det släpper snart. Du får ta dig en dag och skämma bort dig själv allt vad du kan och göra sånt du tycker om. Jag hoppas snart hummöret vänder uppåt och ni får lite sol o vår där uppe i norr. Det är lätt att bli deppig av mörker.kram u.k