lördag 28 mars 2009

Vår Kyrka


Idag har jag varit upp till vår kyrka och tittade på brudklänningar från tider till baks. Där var det en klänning och den var då bland den finaste jag sett. Det var en av min väninnas dötters klänning. Ja den var helt fantastiskt vacker. Har den i kameran men jag har inte lagt i bilderna på datorn ännu med det kommer så småning om. ÅH i dag åt vi ris och kyclingspett (vacktorie spett) och gissa om dom var goda mmmmmm. Kyckling är någ det bästa jag vet i mat väg i alla fall. Nu ska min dotter baka munkar hon var så sugen på det och kan ni tänka jag hade cocosfett hemma helt otroligt, undrar vad jag har haft det till. Kanske kvar sen jul när vi gjorde marknad snogat. Phu nu har det då äntligen snöat färdigt, nu får det inte komma mera. Det ska ju vara vår nu!!! Tjillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

Det ska bli roligt att se bilder på brudklänningen sen. Tänk jag tycker inte det var längesedan vi konfirmerades där I kyrkan och minns du Tångheden och kalasen han tvingade oss vara med på i prästgården.KRAM och ciao