torsdag 19 mars 2009

Trött Trött



Precis så här känner jag mej, har känt så här hela veckan, har ingen energi. Det drygaste är ju när man får denna ihärdiga huvudvärk, det hjälper knappt med värktabletterna det bedöver den värsta värken. Sov middag i går en timme så jag skulle orka med lainedancen. Men det går en timme sen blir allt en enda röra, men men........ Så är det just nu. Har nog med att gör med nya jobbet det är mycket nytt ljud man inte van att höra som surrar hela tiden. Var så här i början när jag var på biblioteket det var inte förrän mot slutet jag kände mej piggare, så det får ta den tid det tar helt enkelt, jag har inte brottom. Gubben fyller år idag haha och det har jag glömt tur svärmor ringde. Jag har köpt honom ett usb minne som han kan lägga sitt arbete om släcktforskningen i. Vi börjar bli så gamla så presenter när vi fyller är inte så noga om man får eller inte. Idag kommer vår son hem han skulle ha kommit igår, men han ångrade sej så han kommer idag i stället. De har ju inne bandy träning haha dom spelar med livet som insats hahaha alltid är det någon som får sej en smäll någonstans. Tjingeling PS: Vår son kom hem och han var dålig gissa vad han hade med sej hem......jo magsjuka och dä vill jag då inte ha bläääää...det värsta jag vet är att spy..DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du orkar gå på dansen i alla fall det har jag inte gjort på flera veckor.Är helt slut när jag kommer hem från jobbet.Så vi får se när jag orkar gå igen.Jag orkar inte ens skriva på min blogg längre.hoppas du blir pigare snart.kram