tisdag 17 mars 2009






Ja nu blev man blöt igen haha. Nu har jag inte mera än 3 gånger kvar phu vad skönt. Men badet har ju varit skönt man har ju känt att det hjälpt något, man är ju inte fullt så slut nu mot när man började. Men nu känner jag att det är ledsamheter på väg, har ont i axeln och ner mot skulderbladet och så huvudet det får man ju inte glömma...... Det blev en lång dag i stan först badet sen samtal med min terapuet.


ja idag så gjorde jag slut med min "Lars" samtalsterapuet efter tre långa år så klarar jag mej själv. Det känns jätte skönt att känna så här, det har ju varit på gång nu en längre tid men jag har inte känt mej riktigt redo för det, men nu är det slut. Vi kommer ju att hålla kontakten via telefon om min sjukskrivning och om doktorn vill träffa mej.


Jag och gubben var bort till minälskade kusin nu i eftermiddag och fikade.hennes son har färgat hårt mörkt så jag kände först inte igen honom,trodde först det var hennes dotters vän. Åh vad jag önskar att det kund ordna sej för henne med jobb. Tänk om man ändå hade ett trollspö så man kunde trolla. Tänk ändå om det kunde ordna sej så hon fick var på coop som funkar så bra och att hon själv vill vara där nu när det äntligen fungerar. Hokus pokus fram med trollspöt. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack älskade kusse för din tanke med trollspöet...Ja och jag är så glad att du kommit så långt att du gjort slut med L hahahha.Kom ihåg att jag finns för dig...
Tack för en trevlig fikastund
kram kram kussen