måndag 16 mars 2009



ja ni idag trampade jag 20 min på orbitracen phu det räcker gott o väl. Men skönt när man duschat Nu när jag inte är på bibblan längre så har jag lagt av med mina promenader ja dom bara försvan på något underligt vis haha. jag tog hand om disken själv i dag och det gick ju bra. Så jag tror det här ska funka hoppas då det i alla fall. nu ska jag inte dit förrän på torsdag, har möte med min arbetsgivare och en från som har hand om omplaceringar av sådana som jag som inte kan komma tillbaks till gamla jobbet. Skulle ha gjort karameller med min bror dotter idag. Men det blev inte så, var med min väninna till Borlänge och handlade. Hon skulle köpa saker till rustningen dom håller på med, det drar ju med sej en del när man har börjat och dom fick ju börja vare sej dom ville eller ej "vattenskadat badrum". Så vi får ta karamell baket på onsdag har jag lovat, ska bli kul i alla fall spännande att se om det blir några karameller. Nej då var det dax igen att krypa till sängs. I morron är det badet igen phu för dessa resor. Tjillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

Jo jag minns honom. Han har väll en bror kvar i säfsen. Jag tänkte först på nutte, och roger mårtensen, Haman dem minns jag när du gillade. Och flickornas Mats Lundquist..Ja du och nu är de gubbar allihop..kram