söndag 15 mars 2009

Ingen ro ingen vila, bara gno och kila!


Sova, sova det kan jag lova att jag har gjort,blev allt förvånad när jag vaknade straxt efter halv 11 idag. Idag har jag tagit vårt sovrumsfönster så nu är det bara 5 kvar JIPPI det närmar sej slutet.
Ja då var det en ny arbetsvecka då. Få se hur den veckan blir, jag är med nu i morron sen kommer jag inte med igen förrän på torsdag. Tisdag har jag bad och på onsdag ska jag på möte om just det här jobbet.
Ha ha fick ett mail på stay frends från en gammal kärlek ha ha. Ja herre gud vad man blir snopen honom har jag då alldeles glömt bort hur kär och galen man var.
Hade PartyLite här i kväll, men det gick så där. Men nu får det vara slut på ett bra tag framöver, har ingen lust längre att stri på folk att dom kan komma. Det får allt ligga och vila ett tag. Det är så många som har party här, så vår by är inte så stor så har man ju gemensamma vänner så det är svårt att få i hop folk. Men nu ska jag kila ner till gubben i säng halmen ha ha.. Tillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

nu blev jag nyfiken, vem av dina kärlekar...