fredag 20 mars 2009

Phu, ja,ja



ja phu vad man känner sej sliten. Idag kommer nog min äldsta dotter hem och hennes kille. Som om man inte hade nog med elände nu har det gått sönder en vattenledning i vårt andra hus som min mamma hyr. Dom har hört hur det har fräst konstigt i källaren och i dag fick gubben se att färgen släppt i källaren. Så nu är vattnet avstängt där, så nu får gubben gräva upp utanför. Ja det är smällar man får ta, så är det att bo i villa. Ska upp till min brorsdotter på fika idag hon fyllde 19 år den 18 mars. Hennes syster ville vi skulle göra karameller men det har aldrig passat med tider. Och igår så hade jag sån huvudvärk så jag orkade bara inte. Det är något bättre idag men helt bra är det inte. Ska hämta min dotter som kommer med bussen straxt efter fyra så åker vi direkt upp till kusinen blir till henne. Har väl min lillebrors son här och hälsar på, fasters lilla älskling..Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fy fan när de ska krångla med husen inte kul, men men de är bara att bita ihop och härda ut.. ja vad kul att j kommer hem och hälsar på..
Kramkram Kussen