lördag 21 mars 2009



Nu har jag min dotter hemma och hennes pojkvän här hemma, så skönt när dom kommer och hälsar på. Känner mej betydligt bättre idag, har inte känt av huvudvärken en enda gång idag SKÖÖÖÖNT. Den andra värken man har i kroppen den kan jag stå ut med men huvudvärken då däckar jag. Har varit ute och övningskört med min andra dotter idag och det går jätte bra. Synd bara att vi bor där vi bor för hon behöver träna på stads körning och härifrån åker man bara inte till stan för att övningsköra. Vi har 6 mil in till den närmaste staden. Brukar säga att vi bor centralt för vi har lika lång åt alla håll. Kvittar till vilken stad, ska vi till en större stad då blir okretsen 12 mil, ja vi bor centralt hahaha. kan man tänka sej att ens yngsta lilla stumpa blir 18 år nu i april inte klok vilka stora barn man har och inte tala på hur gammal man är..Tjillevippen

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

Hehe ja du har bara att luta dig tillbaka och vänta på barn barnen nu..ciao

Anonym sa...

ja du åren går fort......