söndag 22 mars 2009



Nu har mina bägge döttrar åkt hem var och en till sej. och den ena har lånat min bil så nu får man vackert gå. Volvon den får man boka i tid om man ska ha en chans att slippa åka buss till stan hahaha. Ja man får påminna gubben varenad dag att nu ska jag bilen den och den dagen för han "glömmer eller: har jag aldrig hört".Ja så nu blev det tyst i vrårna. Nu vet jag inte om det är jag eller någon som tryckt på någontingför ska man gå tillbaks och ändra så skriver det över och man får börja om phu va träligt. Ja och inte vet jag hur man ändrar heller, för så var det inte igår ha hahahahahah. Så är det när man har tummen mitt i handen. Vi var ut till min kusin och fikade idag, min stora dotter har aldrig varit ut dit så hon och pojkvännen var med, ja så min andra dotter vår son fick vackert vara hemma för han fick inte plats i bilen. Yjingeling

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

Du har haft trevligt förstår jag med ungarna hemma. Förstår det känns lite tomt när de åkt. Du har en utmärkelse att hämta inne hos mig. Och tack så mycket för din dikt häromdagen det värmde verkligen.Jag är inte ofta deppig men det händer ibland.Första svalorna har kommit här--kram u-k

Anonym sa...

åh vilken fin blogg! fina färger o vacker layout! Blir sugen jag med påt,,,njut av livet