måndag 9 mars 2009

Sista dagen kanske!

Ja nu har jag kanske gjort sista dagen på biblioteket. Det känns lite konstigt att kanske inte få vara där mera, har trivts jätte bra där synd bara att det inte leder till ett jobb. Men jag får väl gå och hälsa på dom som jobbar, bibblan finns ju kvar haha. I morron ska jag ju på mitt bad, så då är jag hemma resten av dagen. Det ska bli kul att få börja jobba dom där 25%, känner skönt att äntligen ha kommit så här långt. Att det skulle ta så lång tid som 5 år trodde jag aldrig, men nu har det gått 5 år sen jag däckade ihop. Kunde heller inte i min vildaste fantasi tro att man kunde bli så dålig och tappa bort så mycket som man gjort. En del är ju som bort blåst. Men men det är bara att kämpa vidare med livet det är mycket man fått lärt sej under resans gång. Bl.a hur kroppen fungerar jag har ju varit stel som ett järnspett och så koordinationen, koncentrationen och minnet det är väl det som har tagit stryk mest. Tjillevippen

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

Min mamma blev också utbränd. Folk fattar inte vad illa det är, hon till och med svimmade. Det drabbar ofta de som har höga krav på sig själva och vill vara duktiga. Inte de som skiter i allt o bara glider med. Vad bra att du är bättre, men du måste vara rädd om dig själv.Sen tror jag den som burit mycket sorg inom sig också kan drabbas och det har du verkligen haft din dos av.Kram..

lurigopalia sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig.Bilden tack för att du finns. Du klickar bara på bilden spar i dina bilder. sen skriver du blogg som vanligt och plockar in bilden..