onsdag 11 mars 2009





Igår var jag till svärmor på tuppeware party. Ja vi var tre stycken "kärringar" här ifrån min mamma och en väninna. Så det var trevligt, skönt att få komma ut lite ibland. Jag bokade ett part den 22 april för var man värdinna då så fick man sallads slungan och den vill jag ju ha så klart. Kostar det mej ett party så är det ju värt det. Så det är bara att hoppas att man har många vänner nu som kommer. Är ett tag sen det var det ett tuppeware party här, vad jag vet i alla fall.

Ja nu har jag varit ner till "dagis köket och kollat hur det går till där. Som det känns nu så ska väl det kunna gå. Men svårt att säga så här nu får ju lov att vara där ett tag och känna efter lite mera. Men som sagt det känns som att det ska gå vägen. Det är ju bara att duka upp maten och kolla så den inte har för låg temperatur och diska, så det var ju inte så svårt. Känns konstig att redan ha gjort sitt pass. Man är ju van att börja 13,30-16,00 och nu är man ledig resten av dagen. För nu börjar jag 10,45-ca 13,00 det känns lite underligt.

Inte blir det någon dans i kväll, hon som har hand om musiken är sjuk, ha ha ja dom är ju "gifta" och han som lär ut danserna hittar inte musiken alla gånger. Så hon får vara hemma och krya på sej så tar vi nya tag nästa onsdag. Tjillevippen


2 kommentarer:

lurigopalia sa...

Ja vist är det häftigt att kunna prata så här..Och åren går fort vi är i utförsbacken nu. När man var yngre var ett år en evighet så är det inte nu. Undrar om plastpartyn finns här, det gör det säkert. Min moster höll på lite med sånt i danmark så där finns det. Ja det är kul vi hittat på varran igen. inget går upp mot ens gammla vänner, dem vet man vad de går för..kram

Anonym sa...

Ja du kussen hoppas att de går bra för dig nu i köket på dagis och att de kommer att gå bra och att du håller.... ja få se om jag kommer på ditt party i april. Vi syns och hörs..kram kussen
Ser att du har fått kontakt med u-k vad kul