fredag 20 februari 2009



Vad dagarna går undan, redan natten. Min kusse kom på besök idag, ja på kvällskröken, vi tittade på film från Thailand som min dotter och pojkvän filmat. Men vilken upplevelse dom haft, ja nu fick man ju se en del ställen som dom har varit på. Har inte varit utanför dörren idag. Bakat matbröd på förmiddagen, bakade siktkakor gjorde två sattser, när jag bakat ut dom första så gjorde jag den andra degen så nu kanske det räcker veckan ut. Måste pröva att baka skorpor hittat ett recept som jag ska pröva. nej ni mina vänner nu ska jag krypa till kojs. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gott det lät med sikt kakor.Tänk vad goda de är när de är alldeles ljumna så att smöret och osten smälter lite.Och en kopp gott te till mmmmm det vattnas i munen när jag tänker på det.Kram