torsdag 19 februari 2009



Åh äntligen är min dotter hemma igen, vad det var skönt att se henne igen. Vi var ner till hennes pojkväns föräldrar och hämtade henne igår. Där blev vi kvar tills halv 9-9 innan vi åkte hem. Vi fikade tittade på bilder som dom tagit men vi tittade inte på alla det har aldrig gått, de har ca 3000 bilder. Sen har dom filmat med vidiokamera. Så det lär vi titta på bara vi hittar någon sladd som går från kameran till tv. Får ringa min lille bror och höra om han har någon för dom hittade inte sin som dom hade hemma. Var ju också till Falun igår och det gick ju fort inte tog det så lång tid som dom skrev. Så nu skulle det ta ca 2 veckor innan svaret skulle komma och det skickar dom till doktorn jag har på företagshälsan i stan. Nej nu ska jag gå ner och umgås med min dotter innan jag ska till biblioteket. Tjingeling

Inga kommentarer: