tisdag 17 februari 2009

Äntligen


Ja äntligen kommer min dotter hem från Thailand, dom landar på Arlanda ca;kl 06,00 i morron. Å vad jag längtar tills jag får träffa henne, vi ska åka ner till hennes pojkvänns föräldrar och hämta henne i morron sen eftermiddag. Jag ska först till Falun med min handled, få se vad dom säger, undersökningen skulle ta mellan 1-1,5timme och jag skulle vara varm om händer och fötter hur nu det ska gå till, bara att hoppas att man är det. Har varit på mitt bad idag och jag valde att stanna hemma så jag gick inte till biblioteket idag. Och det var nog tur jag gjorde det valet. För nu har jag sådan värk i benen och huvudet känns heller inte riktigt okey. Har ingen huvudvärk men det känns tungt på något konstigt vis lite svårt att förklara. Som vanligt så är det ju varmt och skönt i badet men idag när jag gick upp så var jag tung som en sten hahaha konstigt hur det kan kännas. Det blir inte att man skriver varje kväll har inte tillgång till datorn, gubben han släckt forkar ju så han lär väl få göra det. Just nu så ligger han på soffan i vardagsrummet och snarkar för fullt. Nu på förmiddagen har han varit med våra vänner och hjälp dom att köpa material till badrummets deras, dom ska väl börja med det snart. Så det blir väl på torsdag eller nått. Å vad jag längtar tills i morron. Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul för dig att hon kommer hem.Men krama inte sönder henne på en gång nu när du inte har fått gjort det på så länge......

Anonym sa...

ja hoppas att du blir bra i handen nu. Ja vad härlig att hon kommer hem nu som du har längtat..ja vi syns någon dag kram kicki