lördag 14 februari 2009



Ja nu har jag städat idag på förmiddagen, gubben damsög och jag torkade golven det går ju lite fortare om man får hjälp. Sen efter det så satt jag och kollade på skidåkning både på längden och utför. Sen var det dax för att laga mat man gör då inge annat än lagar mat. Men i och för sej så har gubben lagat mat ha ha ha han har tagit upp ur frysen det som har blivit över så det har bara varit att värma maten i stort sett. Men man ska inte klaga jag har ju fått mat i alla fall hahaha. Sen nu på eftermiddag har jag och min kusse och hennes son varit på galej. Det är förmågor här från vår lilla by som spexade till det med en västern tema. Och det var då jätte bra kul så man fick då sej ett gott skratta. det roligaste var när dom plockade upp några från publiken och gjorde en liten spexigt grej av det, då skrattade jag nog mest för den var jätte rolig. de gjorde en första del och sen efter pausen kom den andra delen och den var ju helt otrolig, ja tänka vad roligt dom kan göra bara så där utan vidare. Nu är det bara 4:ra dagar kvar tills min dotter kommer hem från Thailand. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst var det roligt på galejen,Och pengarna gick ju till välgörande ända mål också.Kram