torsdag 12 februari 2009



Datorer, skulle lägga in en bild att jag var och dansade linedance igår men se det gick inte, vet inte vart bilden tog vägen. Det gick väl så där på dansen igår men nu vet jag ju att jag inte är dum i huvudet som inte kan lära mej något. Det är bara det att blir det för mycket då går det helt enkelt inte, så nu käns det skönt att veta att det är så. Igår när jag var till bibblan då var det en ny tjej där i stället för den ordinarie för hon är på semester. Jädrar vad hon var lik en av mina väninnors dotter, det var så man hajade till lite när hon öppnade åt mej när jag kom. Idag är det sista gången för den här veckan som man går till biblioteket, är ju ledig fredagar det är faktiskt ganska skönt. Har hittat en sida på internett där man kan skriva ut virk-stick beskrivningar så nu har jag suttit och gjort det nu en stund. Tycker det var så roligt att sticka så nu har man lite mönster att välja mellan. Men det ska ju var tillbehör som garn och storlekar på stickor och virkrokar har jag inte, men det löser sej den dagen. Nu ska jag gå ner och äta frukost, det blir gröt idag. Tjingeling

Inga kommentarer: