onsdag 11 februari 2009



Nu håller gubben på och bakar semlor, så nu blir det semla i kväll. Ska på laine dance vid halv 7 så då får jag min motion för idag. Var och badade i går, men vad jag blir slut efteråt. Så igår var jag inte ner på bibblan något orkade helt enkelt inte. Ja håjaja vad man är klen nu för tiden. Men sen är man ju inte frisk heller. Gubben han släcktforskar så han sitter här vid datorn nästan hela dagarna i alla fall kvällar, men det är ju intressant Så min lillebror har också börjat och han tycker också att det är roligt. Men då fick han lite hjälp också av mej för jag har papper från vår mammas sida långt tillbaks. Som jag har fått av min moster. Ja det är verkligen intressant. Nu är mon mamma hemma dom kom igår eftermiddag få se hur länge dom stannar den här gången. Stickade klart tröjan igår och sydde ihop den, det är en tröja med en dö skalle på. Den ska jag ge min kusin, till hennes lilla son som är 16 månader. Blev så sugen att sticka den när jag hittade mönstret på bibblan i en bok. Tjingeling

Inga kommentarer: