lördag 7 februari 2009



ja gudars vad jag har haft ont i huvudet igår var det så det kändes som att huvudet satt på en pinne. Idag har jag inte ont i huvudet men då är det höger axel i stället, men hellre där än i huvudet för dä blir då så drygt. Fy vad jag gnäller...... Min bästa väninna hon är i Egypten nu en vecka, gud så härligt. Jag vill också ut och resa men det är ju det med pengar också. Det är inte så fett i plånboken när man är sjukskriven. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Var och hälsade på min kära kusse musse i torsdag. Det var jag och en väninna till min kusse som åkte dit. Så nu vet jag hur fakirerna känner sej när dom ligger på en spikmatta. Min kusse har köpt sej en sådan, så den provade vi. Men aj vad det gjorde ont att ligga på den, men den är säkert jätte bra att ligga på för oss som har värk i kroppen. Ska försöka gå upp till min svägerska i dag och betala för plast party grejer jag köpt. Pengarna skulle säkert ha varit inne för länge sen, men jag har bara inte orkat ta mej dit, sen har jag inte mått särskilt bra heller. Det känns allt bra lyxigt att vara ledig fredagar men det är skönt, men samtidigt är det lite vilseledande också man får ju tänka att det är fredag och inte lördag. Tjingeling

Inga kommentarer: