onsdag 4 februari 2009



Igår var jag in på sjukgymnastik i varm basäng. Det var ju en upplevelse måste jag säga. När jag gick ner i vattnet så var det ju varmt så jag nästen blev svettig haha. Jag var ensam med min "lärare" gjorde några övningar, höll inte på mera än i 20 min och det räcker när det var första gången. När jag sen gick upp sa hon att jag skulle känna mej tung först trodde jag hon skojade men det var allt som hon sa, jag blev tyngre och tyngre för varje trappsteg jag tog ur basängen och så blev jag lite yr men det gick bort ganska så snabbt. Jag ska åka en gång i veckan nu i början tyckte hon (mins ju inte vad hon hette) och det är ju skönt. Känt mej ganska så stressad nu ett tag för det här med badet. Men skönt att det blir bara en gång i veckan. Tjillevippen
Sen var ju min dotter till Trysil igår. Och hon har haft det bra ,frågade om det var någon skillnad att åka där mot våra backar ha ha och det var det ju naturligt vis haha. Hon fick gå upp till skolan på morronen och hon gick ca kl 05,00 det tar ca 45 min att gå till skolan. Sen hade ju hon sin snowboard att släpa på stackarn men nu är det gjort. Undrar hur hon känner sej idag först upp innan tuppen vaknat och inte hemma igen förrän runt 9 snåret. Undrar om hon har träningsvärk? Det var inte -24 som det stod att det skulle vara det var "bara" -18 och det räcker. Hon tyckte det var bra kallt när man skulle åka så det blev inte många gånger, men då är ju backarna betydligt mycke längre än här hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad skönt att de bara blir bad en gång i veckan,skönt för de är jobbigt att köra,bada och sen jobba också på de. Ja vad bra att hon haft de bra lilla stumpan,ja hon är nog mör skulle jag tro. Sköt om dig kram kram kussen