måndag 2 februari 2009



Fy vad drygt nu har jag så där ont i huvudet idag. Gick och la mej och sov en stund efter att jag lagat mat och vi ätit. I morron ska jag in på bad för första gången få se hur det blir. åhåjaja vad drygt det är när ens barn är sura för att man bara vill dom väl. Vår son är jätte sur, hans pappa råkade väl på peka något om hans cv som han ska skicka på ett jobb som han sökt. tro det eller ej han blev så sur så han låste in sej på sitt rum. Så när jag gick halv ett så var dörren fortfarande låst, ja snacka om långsint het. Inte lätt heller att bo hemma och ha föräldrar som tjatar och lägger sej i. Nej hoppas han får jobb så han kan flytta hemifrån så han får sköta sej själv. Inte för att jag kastar ut honom för det gör jag inte. Men det är inte lätt att vara stor och bo hemma. Vår dotter som går på gymnaset, dom ska åka till trysil i morron och åka snowboard och hon sa det skulle bli -24 där i morron. Dom ska åka buss från skolan kl 06,00 och så går det ingen buss upp till skolan så hon får gå och släpa på sin snowboard och packningen dit tidigt i morron, hon har en bit att gå vet inte riktigt hur långt det är men det är en bit tar säkert mer än halvtimmen att gå. Nej nu ska jag gå ner och försöka peta i mej några tabletter till få se om huvudvärken släpper. Har fått nya värktabletter av doktorn "panodil extans" har tagit två för några timmar sen men huvudvärken släpper inte så nu ska jag ta av migrän tabletterna jag köpte förut få se om det hjälper. Tjillevippen

Inga kommentarer: