söndag 22 februari 2009



Phu det biter på den late och fete att städa. Man blir ju svettig bara av att titta på dammsugaren ha ha. Men som sagt nu var det. Min dotter lånade min bil så nu är hon hemma i sin lägenhet igen. Känns skönt att ha henne hemma igen och inte på andra sidan jorden. Det har visst snöat rätt mycket i Karlstad som tur är har det inte kommit så mycket snö här hemma i vår lilla by, det räcker det som är. ja nu när man sitter här och ska skriva vad som hänt så minns jag ingenting, annars så ploppar det upp de ena efter det andra men nu så är det tomt. Tjingeling

3 kommentarer:

Anonym sa...

Värst vad det måtte ha snöat i karlstad då för jag tyckte vi fick mycke här.....

Anonym sa...

Ja fy fan för denna dammsugare,de är ju som ett motionspass...kram kram kussen

Bibban sa...

Hej hittade din blogg när jag letade runt bland trevliga människor...trevlig och rolig, här tittar jag nog in igen