onsdag 25 februari 2009



Det är inte klokt vad jag blir slut efter att jag har varit och badat. Igår gick jag upp och la mej, jag sov i ca 1,5 timme knappt så jag orkade upp då en gång. Att arbetsträna denna dag det går bara inte. I kväll är det laine dance igen, det börjar också att inte kännas så bra, så det blir nog den här omgången sen får vi se om jag fortsätter. Det är jätte roligt men jag känner att jag orkar inte. Min dotter skulle ha kommit upp igår med min bil, men nu kommer hon på lördag i stället. Inte för att jag trånar efter bilen den får hon ha så länge hon behöver den. Hon skulle få låna sin före detta killes bil nu när han ska på praktik i 2 mån, han skulle till kapstaden på praktik. Snällt av honom att hon får låna bilen. Min yngsat dotter var med hem igår så på söndag ska jag köra hem henne, hon har så mycket tvätt med hem som jag tvättar så allt detta kan hon inte släpa med på bussen. Hon fick ingen tvätt tid före lovet så jag hade det med hem då jag var till lasarettet med min handled. Tjingeling

1 kommentar:

Bibban sa...

härligt med linedance, Jag har åxå dansat några år. jag var ledare för en liten grupp, och vi hade jättekul.Nu tränar jag mest vanlig gympa o långpromenader..ha det gott