torsdag 26 februari 2009



Känner mej som ior, lite trött och sliten. Men jag har varit det hela veckan nu inte ett dugg roligt. Jag som var så full av energi, nu finns inget av den kvar. Men skönt att veta att man är ledig fredag. Ska sov lääänge i morron haha då vaknar jag väl innan tuppen hunnit fått skor på fötterna. Håller på med en hemlis till min kusse musse som fyller år snart..ha ha trodde du jag skulle tala om vad det är neeej du kussen du får vackert vänta ha ha. Men det har då inte varit lätt för jädrar vad det har krånglat, menade ge upp men men det är bara att bita ihop och härda ut så ordnar det sej. Ska försöka dra dammsugar över golven i morron om lusten finns. Tänkt baka lite fika bröd också men vi får se hur morgondagen blir om jag fått någon ny energi. Jag var aldrig ner och dansade line dance igår orkade bara inte och så har jag ont i höger benet jag det är bara elände just nu, men det går väl över. Nej nu ska jag krypa ner bredvid gubben min och läsa lite, god natt! Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah vad nyfiken jag blir tur att de bara är en vecka kvar hahah
kram Kusen.hoppas du snart piggnar till