fredag 9 januari 2009



wow nu har vi kopplat in den nya datorn. men det är ju en del här som jag inte komit underfund med än, men det kommer väl så småning om. det gick bra på mötet med försäkringskassan. Så nu ska jag börja med arbetstäningen på allvar, ska först nu komma in på 10 tim i veckan nu några månader sen ska jag klara av att jobba 25%. Så nu får man se hur det blir jag ska ju ha något som leder mej någon stans. Just nu är jag ju på biblioteket så vi får väl se hur länge det blir. En som sitter på kumunen som har hand om oss sjukskrivna som ska ut i arbetslivet ska hitta ett ställe där som jag leder mej någon stans. Ja som sagt nu får man se vart hän det bär. igår hade jag då huvudvärk så det räkte och blev över, köpte migrän tabletter få se om det är något sånt jag har. Men dom skulle man ta när man kände när det började, så det kunde jag ju inte igår. igag har jag kastat ut granen den barrade så illa så den kunde man ju inte ha inne längre. Plockade bort alla mina tomtar så nu är det bara gubbens kvar. Men dom får han plocka ner själv. ja få se om det blir en promenad senare idag skulle ju inte var helt fel men vi får se hur man mår och orkar, kan ju ta en liten sväng behöver ju inte ta den långa svängen. Tjingeling.

Inga kommentarer: