söndag 11 januari 2009



Ja lite så här känner man sej nu när nya datorn är inkopplad. Vi har nu vistas programmet och det är ju inte ett dugg likt xp som vi hade förut. Men man lär sej väl med tiden. Igår bakade jag matbröd gjorde frallor och siktkakor. Nu är jag inne i en riktig bakperiod, tycker det är roligt att baka. Så var vi bjudna till mor på middag också igår. Hon har gjort porterstek och potatis och gud så gött dä va. Inte har jag kommit ut och tagit någon promenad varit på latsidan riktigt. Får börja nu igen när jag ska till biblioteket då går jag ner och gubben hämtar mej när jag slutar. Ska bli kul att få komma dit igen, trivs jätte bra där så hoppas det går så jag kan få vara där. Men det får tiden utvisa hur det blir, men hoppas kan man ju alltid göra. Nu har jag börjat sticka å vad det var roligt vet inte när jag stickade sist. Tänkte göra mej en trekantig sjal tycker dom är så mysiga. Men den blir ceris för det var det enda garn färgen jag hade hemma. Men jag gillar skarpa färger så det gör inget att den blir ceris. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att du trivs på biblan..Lycka till i framtiden