onsdag 7 januari 2009



Nu kan ni tro gubben har öppnat den stora plånboken. Min bror kom och frågade efter gubben i måndagskväll. Han har varit in till stan. Och jag sa nej, han är inte hemma, synd för jag har en spis med mej sa min bror, gissa om jag blev snopen. Så jag fick ringa efter honom så han kom hem och det visade sej att det var inte det enda han köpt han köpte en ny dator också, fast den har vi inte kopplat in än. Ska ha en del från den här datorn till den nya och så teknisk är inte jag så jag kan det. Utan min käre broder skulle göra det sen när han fick tid. Men det bråskar inte med den. Ja ni jag tappade då hakan kan jag lova för det här har jag då inte väntat mej. Så nu blir det till att handla grejer till spisen för det är en med keramik häll. Jag tog allt min promenad här om dagen men nog känns det att man inte gått på länge, men det biter på dej lateoch den fete ha ha. Konstig i halsen har jag blivit också, det sitter så långt ner i halsen och inte går det att få upp eländet som sitter där nere och retar en. Har varit över på andra sidan gränsen idag, min dotter har varit och klippt sej. Hon börjar skolan i morron så jag ska köra upp henne lite senare idag, hon har väl en del nu efter jul. Och sen i morron så ska jag in till stan på möte med försäkringskassan få se vad det blir nu när jag har varit på utredning. Ska bli spännande att se. Tjingeling

Inga kommentarer: